یک پست ارزنده که به لطف آقا شعیب حفظ شده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : 11 شهريور 1398
بازدید : 168
نویسنده : rezhost

                           یک پیشنهاد خوب و ارزنده از یک دوست ارزشمند 

شنبه ۷ شهریور۱۳۹۴ ساعت: 16:24 توسط:محمدرضا
سلام خدمت مدیر سایت. با کمال معذرت و عذر خواهی یک ایده ای داشتم در مورد کمی جهت دار کردن وب شما و ایده ام اینه {هر کس به شکل داوطلب حتی کسانی که فقط یک بار میان درباره یکی از آیه های قران تحقیق کنند نه فقط تفسیر و نه فقط معنی فکر کنند تحقیق کنند وآیه رو هم اعلام کنند که روی چه ایه ای دارند تحقیق میکنند و نتیجه آن را اعلام کنند که البته این زحمتی است که گردن شما میافته حتی اگر برای این کار یک ماه هم تحقیق کنند یا فکر کنند مشکلی ندارد به نظرم نتیجه فوق العاده خوبی دارد و بینهایت بزرگتراز حد تصور. با این کار جوونای میهنمان حتی به اندازه ماهیانه یک آیه به قران فکر میکنند و انشالله قران در زندگی همه جاری میشود و من فکر میکنم باعث خیر و برکت در زندگی همه عزیزانی که حتی یکبار متن دیگران رو میخونند و شما و هم محققین و هم من خواهد شد.واگر این امکان باشه که این تحقیقات همیشه قابل دسترس باشه بهتره.حتی اینکار میشه اینقدر گسترده باشه که در باره نهج البلاغه و حتی صحیفه سجادیه و احادیث هم باشد.}ولی خواهرم برای این که خدای نکرده توی رودربایستی نمانید این پست را خصوصی ارسال میکنم و مطمئن باشید به هر دلیلی اگر نشد یا دوست نداشتید این حرکت اجرا بشه من اصلا ناراحت نمیشم پست و خصوصی میگذارم اگر دوست داشتید به شکل نظر بگذارید یا اصلا نگذارید تصمیم با خود شما میدونم کار بزرگی و سختی از شما خواستم و اگر نشد ناراحت نمیشم.امیدوارم من و ببخشید وحلالم کنید.برای شما اینگونه آرزو میکنم: شاد و سربلند و پیروز باشید.
 

                                                                     ***********
پاسخ مادر بزرگ مهربون :  

باسلام به فرزند مومن و با خدا آقا محمد رضا 
با کمال میل و افتخار پیشنهاد ارزشمندتان را بصورت یک پست مستقل می گذارم .
و ازهمه ی دوستان و فرزندان عزیزم میخواهم که در این کار با ارزش همراه 
وهمیارمان شوند .
منهم برای شما و همه جوانهایمان شادمانی و سربلندی و پیروزی وبهروزی آرزومندم . 
یک پیشنهاد هم دارم : 11 آیه ی اول سوره ی مومنون را همه با دقت بخوانند 
که راه رستگاری در قرآن است و بس . این آیات و ترجمه اش را در قسمت نظرها می گذارم .
 

موضوعات مرتبط: درسهای خوب از آدم های خوب برای مادربزرگ مهربون 
تاريخ : شنبه هفتم شهریور ۱۳۹۴ | 22:27 | نویسنده : مادربزرگ مهربون | 17



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت من خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com